Fondat de Răzvan Crișan și David Maguet în 2014 și dezvoltat împreună cu Ciprian Morar din 2016, grupul Kané a creat o serie de branduri devenite foarte rapid unele dintre cele mai apreciate atât la nivel local cât și internațional.
”Restaurantul Kané, după care am denumit și grupul, este, probabil, cel mai curajos proiect al nostru, pentru că este un restaurant de fine dining care își propune să arate că ingredientele locale pot să fie un instrument pentru a prezenta atât România, cât și skill-ul oamenilor care lucrează în bucătărie și în ospitalitate în general, de a poziționa un astfel de loc, o astfel de țară”, afirmă Răzvan Crișan.
Concepte precum Kané – New Romanian Cuisine, M60 Specialty Coffee, Mamizza – Mother of Pizza, Mercato Kultur și platforma Localnicii sunt doar câteva dintre proiectele care au stat la baza primei etape de dezvoltare a Grupului Kané.
Descoperă mai multe la Bucureșteanul ⓜ mapamond media
Abonează-te ca să primești ultimele articole prin email.