Clădirea din stânga are influenție neogotice bizantine și este asemănătoare din punct de vedere arhitectural cu clădirea care adăpostește Caru` cu Bere; renumitul restaurant din centrul capitalei. Se spune că arhitectul acestei clădiri aflate pe str. Romulus, Siegfrid Kofczinsky, este cel care a proiectat clădirea restaurantului de însemnată importanță turistică.
Ceva tot gara această miniatură a gării franceze; și-anume trăsurile și ulterior automobilele de lux ale lui H. I. Rieber. Prima clădire era locuința acestuia, iar cea de-a doua fabrica de carosabile. Cele două clădiri au reprezentat proprietatea și afacerea lui Herman Rieber, unul dintre cei mai importanți oameni din industria și comerțul de automobile din România de la început de secol XX și până la începutul perioadei comuniste. Născut în 1870, a făcut parte din a treia generație de carosieri de lux din familia sa, fiind președintele asociației anonime Rieber S.A.R. Înființată în 1937, firma a preluat activitatea Atelierului de fierărie Rieber din 1867 și care și-a extins activitatea după 1906.
Descoperă mai multe la Bucureșteanul ⓜ mapamond media
Abonează-te ca să primești ultimele articole prin email.